sobota, 29 września 2012

ZAWIESZAM !

SIEMA .
nie bede sie rozpisywac , jesli ktos tu wchodzi to chcialam napisac ze nie bede na razie prowadzic bloga , poniewaz musze sie wziasc za nauke , treningi i tez mi sie juz nie chce. mysle ze kiedys tu wroce pewnie za niedlugo ale na razie nie bede go prowadzic. jesli ktos chce miec ze mna kontak moze pisac na gg lub fb :D
GG : 18586246
FB : Ksenia Słowakiewicz
 DZIEKUJE ZA WSZYSTKIE MILE SLOWA ZAWSZE POZOSTANA ZAPAMIETANE  <3

PODOBA MI SIE TO ZDJECIE DLA TEGO JE TU ZOSTAWIAM ;*

7 komentarzy:

  1. eh, ja tez zawiesilam przed wczoraj,ale dziisja juz odwieszam1 :D wie,co czujesz! ;) ;* trzymaj się. xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez zawiesiłam ale nie mogłam wytrzymać od pisania^^

    OdpowiedzUsuń
  3. wracaj szybko, bo nie wytrzymam :C

    OdpowiedzUsuń