czwartek, 5 lipca 2012

yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy .

SIEMA WAM !
w ostatnich dniach caly dzien coś tam robiłam a potem szliśmy na PKP spotkać się z Paulą, Radkiem i Paweł. wczoraj tata zawitał w domu :D potem poszłam w koszuli Radka z Natala i Jowita spotkać się z nimi :D Haha mam nową koszule kiedyś wam pokaże i ponoć wyglądam w niej słodko :D dziś tata obudził mnie o 8 masakra :O i co ja mam potem robić :D tata zakupił tyle czekolad że aż mi się ich nie chce jeść. potem na zakupy do rynku kupiłam sobie dwie bandany , spódnice , dwa biustonosze i lakier :D hahaha potem granie z tatusiem w piłkę szczeliłam 3 gole LEWANDOWSKI GÓRA :D i tak zajebiscie .
Ostatnio fajnie mi się układa jestem szczęśliwa mam nadzieje że się nie zjebie . bo tego bym nie chciała :D
szparson dziękuję za bransoletkę doszła już dwa dni temu :* bardzo mi się podoba :D



 Dziękuje ze jestes <3 z Jasta : *


z Pauula <3 
            z Radkiem  <3





ps. dziś zarobiłam drugą kooszule , tta co ma Radek ;)

14 komentarzy:

  1. Łoo. no rzeczywiście sporoo tej czekolady .^^

    OdpowiedzUsuń
  2. oo.. daj trochę czekolady.;p
    No gratuluję wygranej.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile czekolady :D Bardzo fajny kubeczek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że wszystko ok u Ciebie i że wszystko Ci się dobrze układa;D
    No tej czekolady to naprawdę dużo^.^
    Świetne zdjęcia:*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też się dzisiaj obudziłam o 8 :D śliczna bransoletka i ogólnie zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile czekolady :O I fajne zdjęcia :D
    dziekuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale czekolad;d daj trochę ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny ten lakier! ;3 *__*

    OdpowiedzUsuń
  9. hi dear your blog is fantastic <3 I love it <3 may we can follow each other? :) it will be a great pleasure to me :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooooo ! Aleś Ty łaadnaa <3 . Zazdroszczee ! . Imponujące zakupy ;d . A czekoladą to sie możesz podzielic . ^^ . :pp

    http://we-are-not-losers.blogspot.com/ - zapraaszam ! :]

    OdpowiedzUsuń
  11. czekolada *.*
    Jaka ty jesteś ładna ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile bransoletek!Ile czekalady!Mmm...:3

    OdpowiedzUsuń

NIE PROMUJ SIE, BO TO DENERWUJE ;]
I NIE ZAPRASZAJ BO I TAK WEJDE :D