sobota, 5 maja 2012

początek ?: )

Siema ;*
No to witam na moim blogu :) Będę starała się prowadzić go systematycznie. Znajdą się tu moje zdjęcia jak i zdjęcia które zostały przeze mnie wykonane,  czasem może nagram jakiś filmik. czy coś . 
A teraz coś o mnie w skrócie : P 
Pochodzę z Małej miejscowości Nowego Targu jest to koło Zakopanego może skojarzycie. Od 4 klasy uprawiam unihokej.  Często nie mam czasu chodzić na treningi ale mimo to kocham ten sport. Jest bardzo niska haha bitch : ) Interesuje mnie  fotomodelingiem i jak ja wykonuje jakieś zdjęcia. czyli ogólnie Fotografia. Nie wiem co mogę jeszcze napisać. Jak będziecie 
mieć jakieś pytania zadawajcie w komentarzach ; ) 
See you <3


Haha a to ja :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PROMUJ SIE, BO TO DENERWUJE ;]
I NIE ZAPRASZAJ BO I TAK WEJDE :D